تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

متن آهنگ های پاپ ،رپ ، دیس لاو و ... را شما می توانید در این سایت مشاهده کنید و علاوه بر آن دانلود نمایید

آخرین نظرات

تکست آهنگ دلبری تو از میثم ابراهیمی

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

تکست آهنگ دلبری تو از میثم ابراهیمی

text New Music Meysam Ebrahimi –delbari to


برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

تکست آهنگ دلبری تو از میثم ابراهیمی

ناز نکن یکم راه بیا آخه با دله دیوونم تویی که منو زیر چشمی میپایی اینو که میدونم
وقتی یواشی نگاه میکنی تو منو صدا میکنی تو کجای دلم بذارم آخه این همه دلبریتو

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

تکست آهنگ دلبری تو میثم ابراهیمی

حواسم بهت هست اینو پس بذار به تو بگم نمیدمت از دست از قصد شدی عشقه دلم
اون حالت نگاهتو حاله خوبه تو هواتو پس نمیدم مثله تو یکی یدونه اینقدر دلبر و دیوونه من ندیدم

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم

جونم بگی میدم دیدم اینو که میگم عشقی جز تو رو من تو دلم راه نمیدم
دوست داره دلم با تو کار داره دلم تو نمیدونی خودت بد گرفتاره دلم


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی