تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

متن آهنگ های پاپ ،رپ ، دیس لاو و ... را شما می توانید در این سایت مشاهده کنید و علاوه بر آن دانلود نمایید

آخرین نظرات

متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عاشق شدم

چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۰ ب.ظ

متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عاشق شدم


متن آهنگ علیشمس و مهدی جهانی بنام عاشق شدم

ترانه و شعر آهنگ عاشق شدم علیشمس و مهدی جهانی

چشای تو صدای تو هوای تو شده زندگیم
نگاهم کنو صدام کنو بذار همیشگی شه دلبستگیم

عاشق شدم به چشمونه سیاهت به دیوونه بازیات به خنده ی بی ریات
عاشق شدم به چشمونه سیاهت به دیوونه بازیات به خنده ی بی ریات

تکست آهنگ عاشق شدم علیشمس و مهدی جهانی

وقتی تو باشی انگار دنیا ماله منه میندازی دور هر چی انرژی منفی و فاز بده
دستات تو دست منه فرق داریم با همه میشمرم روزا رو تک به تک که ببینمت
منو میخندونی با همه فرق داری انگار میخوام هر روز کنار تو باز بشه چشمام

کنار من باش نذار بینمون فاصله بگیره نمیخوام کسی جز من خنده هاتو ببینه
نوازشم کردی دلم رو به آسمون بردی منی که نداشتم همدردی غما رو از یادمون بردی

عاشق شدم به چشمونه سیاهت به دیوونه بازیات به خنده ی بی ریات
عاشق شدم به چشمونه سیاهت به دیوونه بازیات به خنده ی بی ریات


دانلود آهنگ عاشق شدم از علیشمس و مهدی جهانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی