تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

متن آهنگ های پاپ ،رپ ، دیس لاو و ... را شما می توانید در این سایت مشاهده کنید و علاوه بر آن دانلود نمایید

آخرین نظرات

متن آهنگ دیوانه وار از فاتح نورایی

پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۲ ب.ظ

متن آهنگ دیوانه وار از فاتح نورایی

متن آهنگ | textmusics.ir

دیوونه واره سرمای عشقت باز بغلم کن گرماش با من
فایده نداره آینده بی تو امروز برگرد فرداش با من
ما از زمستون خاطره داریم تو چتر من شو برفاش با من
تو این خیابون باز عاشقم شو بخند بی هوا عکساش بامن
دیوونتم من آدم نمیشم حریف قلب سادم نمیشم
باز بغلم کن آروم تر شم چیزی نگو تو حرفاش با منی
مث قدیما با من سفر کن جاده چالوس دریاش با من
آرامشی تو آرامش من تو ماه من شو شب هاش با من


دانلود آهنگ دیوانه وار از فاتح نورایی

نظرات (۱)

شعرش قشنگه.
دعوتی به وبلاگم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی