تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

متن آهنگ های پاپ ،رپ ، دیس لاو و ... را شما می توانید در این سایت مشاهده کنید و علاوه بر آن دانلود نمایید

آخرین نظرات

متن آهنگ بوم بوم از میثم ابراهیمی

چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۰۵ ب.ظ

متن آهنگ بوم بوم میزنه دلم وای نگو دیگه منو نمیخوای میثم ابراهیمی


text New Music Meysam Ebrahimi – jono delam



تکست آهنگ بوم بوم میزنه دلم وای نگو دیگه منو نمیخوای

متن آهنگ

وقتی تورو دارم همه چی ردیفه
منو میکشه چشمات که همرو حریفه
جز توئه دیوونه هیشکی نمیدونه
وقتی پیش منی حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

بوم بوم میزنه دلم وای

نگو دیگه منو نمیخوای

منی که دل بهت دادمو حالا حالاها عاشقتم ای وای

بوم بوم ضربان قلبم

داره میره بالا نم نم

بیا حواستو بده به منه دیوونه دل بده تو کم کم
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی