تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

تکست آهنگ های پاپ ،رپ ،دیس لاو و...

تکست موزیک

متن آهنگ های پاپ ،رپ ، دیس لاو و ... را شما می توانید در این سایت مشاهده کنید و علاوه بر آن دانلود نمایید

آخرین نظرات

متن آهنگ چی شد که عوض شدی از میثم ابراهیمی

پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۳۶ ق.ظ

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی بنام چی شد که عوض شدی

متن آهنگ چی شد که عوض شدی از میثم ابراهیمی



متن آهنگ چی شد که عوض شدی میثم ابراهیمی

به خودت قسم چه سخته یادت از یادم نرفته یجوری رفتی که گیجم بسه دیگه آخه بیرحم
با چی من عوض کنم تو رو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم

متن آهنگ چی شد که عوض شدی از میثم ابراهیمی

انگار یه خوابه این روز و شبام آخ چقدر ساده رفتی بی هوا
با چی من عوض کنم تو رو لعنتی از تو دلم برو
خوب تونستی دق بدی منو چی شد که عوض شدی یهو

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم

تو اگه منو نخوای بگو کجا برم یادگاریامونو به کی نشون بدم
هر جا هر کی بعد تو سراغتو گرفت الکی بخندمو یه سر تکون بدم



دانلود آهنگ چی شد که عوض شدی از میثم ابراهیمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی